30.1.2010
V poslednej dobe sme sa zapotili, aby sme Vám umožnili využívať Cenoveponuky.sk lepšie a efektívnejšie pre Váš biznis.
Pod pracovným názvom “V2″ sme priniesli zásadné zmeny do registrácií podnikajúcich a ponúkajúcich užívateľov.
Odteraz môže mať podnikajúci subjekt (firma, živnostník) niekoľko samostatne fungujúcich pobočiek a obchodníkov, vďaka čomu môže lepšie cieliť svoju ponuku v rámci regiónov kde pôsobí.
Zmien bolo veľa, preto by som ich najprv zhrnul do základnej štruktúry, ktorú si môžete po rozkliknutí detailne naštudovať.
Propagácia a cielenosť
Úspešnosť
Poplatky
Rozšírenie
+ Množstvo drobných zmien
11.3.2010
Často dostávame otázky ako si dobiť kredit, preto si to tu názorne ukážeme po jednotlivých krokoch.
Prvý krok
Musíte byť prihlásení pod svojim používateľským účtom (email + heslo), následne si z menu zvoľte položku “Správa kreditu” viď obrázok:
Druhý krok
vyberiete si výšku kreditu a kliknete
Tretí krok
- vyplníte fakturačné údaje a spôsob platby
Štvrtý krok
- kontrola fakturačných údajov, ak nie sú správne môžete ich opraviť tak že sa vrátite tlačítkom “Späť”
Piaty krok
- objednávka je uložená a môžete si vytlačiť zálohovú faktúru kde sú potrebné inštrukcie k platbe
Po uhradení Vám kredit aktivujeme a vystavíme riadny daňový doklad o čom Vás budeme informovať aj emailom.
V správe kreditu si môžete kedykoľvek skontrolovať doterajšie objednávky, nájdete tam po aktivácii aj pohyby kreditu a riadne faktúry – daňový doklad.
30.1.2010
Naša služba zákazníkom prináša veľmi jednoduchý a efektívny spôsob získania cenových ponúk a ich porovnanie od dodávateľov.
Niekedy až príliš jednoduchý spôsob Preto sa snažíme odlíšiť záujemcov, ktorí sú už rozhodnutí daný tovar kúpiť od potenciálnych záujemcov, ktorí zatiaľ len zisťujú cenu k svojmu rozhodovaniu. V takom prípade nie je opodstatnené aby dostali veľké množstvo ponúk.
Preto sme zaviedli poplatok na označenie seriózneho záujmu. Tento poplatok sa klientovi vráti v prípade ak si vyberie jednu z ponúk. Firmy tak majú väčšiu motiváciu súťažiť o klienta.
Seriózny záujem
30.1.2010
V profile si môžete vytvoriť svoje pobočky.
Každá pobočka:
- môže mať samostatné kontanté údaje a adresu
- môže mať samostatných obchodníkov
- môže mať samostatné regionálne nastavenia a budú sa jej zasielať len žiadosti o ponuku z jej regiónu
- vo vyhľadávaní a v katalógu firiem bude dohľadaná v rámci daného regiónu
- zvýši dôveryhodnosť, pretože zákazník uprednostńuje firmy z okolia z dôvodu možnosti osobnej komunikácie
30.1.2010
Znížili a upravili sme poplatky za získanie klienta nasledovne:
Poplatky za tovar a dodávku tovarov s montážou:
Poplatky sa počítajú z celkovej ceny zákazky bez DPH.
- 1,5 % do 1000 EUR
- 1 % z hodnoty od 1000EUR do 2000EUR
- 0,5% z hodnoty od 2000EUR do 5000EUR
- 0,25% z hodnoty od 5000EUR
Minimálny poplatok 5EUR
Maximálny poplatok 150EUR
Poplatky za služby:
Poplatky sa počítajú z celkovej ceny zákazky bez DPH.
- 5 % do 200 EUR
- 3 % z hodnoty od 200EUR do 500EUR
- 2% z hodnoty od 500EUR do 3000EUR
- 1% z hodnoty od 3000EUR
Minimálna a maximálna hranica poplatku nie je obmedzená.
Read the rest of this entry »
29.1.2010
Zaviedli sme malý poplatok (1 eur) za každé prihlásenie do súťaže.
Čo od toho očakávame?
- Bude menej ponúk, ale budú kvalitnejšie
- Firmám sa zvýši šanca na úspešný predaj
- Klientovi sprehľadníme ponuky, pretože sa týmto obmedzia ponuky, ktoré nemajú zadanú cenu a sú chabé v svojej podstate
- Zapoja sa len dodávatelia ktorí majú o zákazku skutočný záujem
- Čiastočne pokryjeme náklady spojené so získaním klienta a na prevádzku súťaže
Ako to funguje
Celý náš platobný systém je postavený na kreditoch. V prvom kroku je potrebné zakúpenie kreditu (minimálne vo výške 25EUR bez dph).
Následne sú poplatky z kreditu odpočítavané. Čiže ak sa prihlásite do súťaže, zároveň súhlasíte so strhnutím jedného kreditu.
V nadväznosti na zavedenie tohoto poplatku sme zároveň upravili a znížili poplatky za získanie zákazky v súťaži. Viac sa môžete dozvedieť v podmienkach používania.
29.1.2010
- Firmu môže zastupovať niekoľko obchodníkov
- Obchodník sa môže priradiť k pobočke a zastupovať danú pobočku
- Obchodník, ktorý pridáva ponuku je uvedený v ponuke pod názvom firmy, pričom
- sa užívateľ môže prekliknúť na jeho profil a jeho kontaktné údaje
- Odporúčame pridať si fotografiu a pôsobiť na zákazníka osobnejšie a odbúrate anonymný dojem internetu
Každý obchodník je uvedený v profile firmy a príslušnej pobočky:
Každý obchodník má zároveň svoj užívateľský účet a profil:
29.1.2010
Zmeňte neosobnú komunikáciu na osobnú, dôveryhodnejšiu a príjemnejšiu.
Fotografia v ponukách a profiloch sa môže zdať na prvý pohľad drobnosť, navodzuje však osobnú atmosféru a naznačuje seriózny prístup. Nebuďte pre klienta anonym a číslo.
Vyplňte si svoj profil dôkladne, prejavte o klienta osobitý prístup.
Fotografia obchodníka v ponuke
Fotografia obchodníka v jeho profile
29.1.2010
Dávate ponuky emailom a cez internet a neviete čo sa s nimi deje?
U nás to tak nie je! Viete keď si klient firmu vyberie, viete koľko ponúk má a akú máte šancu, viete aj keď zruší svoju súťaž a výberové konanie.
Odteraz už viete aj dôvod, prečo si nevybral žiadnu z ponúk.
Určite Vás zaujíma prečo si klient nevybral možno práve Vašu ponuku. Čo zlyhalo? Mohli ste urobiť viac?
Opäť ďalšia vynikajúca vlastnosť nášho prehľadného systému.
Klienta sa vždy pýtame čo bolo dôvodom zrušenia súťaže a túto informáciu dávame všetkým čo sa súťaže zúčastnili.
Dôvody zrušenia súťaže a výberu
TIP: Ak nemáte web, alebo aj keď máte, môžete si u nás vyplniť katalóg produktov a realizácií. Klientovi sa lepšie orientuje na jednom prehľadnom a rovnakom systéme prezentácie ako na rôzne organizovaných web stránkach.