Spätná väzba od klientov
Dávate ponuky emailom a cez internet a neviete čo sa s nimi deje?
U nás to tak nie je! Viete keď si klient firmu vyberie, viete koľko ponúk má a akú máte šancu, viete aj keď zruší svoju súťaž a výberové konanie.
Odteraz už viete aj dôvod, prečo si nevybral žiadnu z ponúk.
Určite Vás zaujíma prečo si klient nevybral možno práve Vašu ponuku. Čo zlyhalo? Mohli ste urobiť viac?
Opäť ďalšia vynikajúca vlastnosť nášho prehľadného systému.
Klienta sa vždy pýtame čo bolo dôvodom zrušenia súťaže a túto informáciu dávame všetkým čo sa súťaže zúčastnili.
TIP: Ak nemáte web, alebo aj keď máte, môžete si u nás vyplniť katalóg produktov a realizácií. Klientovi sa lepšie orientuje na jednom prehľadnom a rovnakom systéme prezentácie ako na rôzne organizovaných web stránkach.